Tuesday, February 1, 2011

Lauren Cohan Romania: Hello!

Buna tuturor! Numele meu este Symo[Alice] si sunt o mare fana Vampire Diaries [Probabil ma stiti de pe blogul dedicat seriei CW, The Vampire Diaries Forever]. De aceea am creat acest blog dedicat uneia dintre actritele mele favorite din serial, Lauren Cohan.Am ales-o pe Lauren pentru ca..mereu mi'au placut vampiroaicele sexy, cum e Rose [sa nu va imaginati ca este ceva in neregula cu mine, pur si simplu ea este una din actritele mele favorite, nu doar din Vampire Diaries..ci din toate]. Sper ca postarile mele sa va ocupe ziua si sa va tina la curent cu tot ce este nou despre aceasta actrita minunata. Pentru acest blog mi'asi dori cat mai multe postari [desigur..asta depinde doar de mine], afiliati, vizitatori, comentarii si sustinere din partea voastra, si sper ca si voi o sa va doriti aceleasi lucruri.

No comments:

Post a Comment